Postęp Prac

Wybrano 3 optymalne warianty przebiegu trasy drogi S10.

Plan orientacyjny do pobrania w zakładce „mapy”.

Opis wariantów:

WARIANT W1  (niebieski)

Początek: węzeł Włocławek Północ na autostradzie A1

Koniec: w rejonie miejscowości Turza Wielka, za granicą województw kujawsko-pomorskiego i mazowieckiego, gdzie planuje się budowę węzła z drogą wojewódzką nr 559

Długość wariantu: 40,83 km

Przebiega przez gminy: Brześć Kujawski, Lubanie, Włocławek, Fabianki, Wielgie, Dobrzyń nad Wisłą, Tłuchowo

Planowane węzły na przecięciu z drogami:

Początek trasy – A1 Węzeł „Włocławek Północ”

ok. 7km – DK91 „Włocławek Anwil”

ok. 11km – DP2713 „Nowy Witoszyn”

ok. 16 km – DK67 „Fabianki”

ok. 28km – DW 558 „Płonczynek”

ok. 40 km – DW 559 „Turza Wielka”

Krótki opis:

Przebieg wariantu na pierwszych 5 kilometrach, jest zbliżony z Wariantami W2 i W3.  Następnie planowana droga S10 krzyżuje się z Drogą Krajową 91 poprzez węzeł drogowy w okolicy zakładów produkcyjnych Anwil. Planowany most nad Wisłą dzięki węzłom po obu stronach zapewni usprawnienie przeprawy przez Wisłę mieszkańcom Włocławka. Następnie droga przebiega między miejscowościami Fabianki i Chełmica-Cukrownia i krzyżuje się z Drogą Krajową 67 poprzez węzeł drogowy. Za węzłem droga będzie prowadzona w okolicach miejscowości Zaduszniki a następnie Szpiegowo. Następny węzeł drogowy z Drogą Wojewódzką 558 zlokalizowano w okolicy Płonczynka. Następnie droga przebiega na północ od jeziora Chalińskiego w okolicy miejscowości Łagiewniki po czym łączy się z istniejącą siecią drogową węzłem z Drogą Wojewódzką 559.

WARIANT W2 (zielony)

Początek: węzeł Włocławek Północ na autostradzie A1

Koniec: w rejonie miejscowości Turza Wielka, za granicą województw kujawsko-pomorskiego i mazowieckiego, gdzie planuje się budowę węzła z drogą wojewódzką nr 559

Długość wariantu: 39,89 km

Przebiega przez gminy: Brześć Kujawski, Lubanie, Włocławek, Fabianki, Wielgie, Dobrzyń nad Wisłą, Tłuchowo

Planowane węzły na przecięciu z drogami:

Początek trasy – A1 Węzeł „Włocławek Północ”

ok. 8km – DK91 „Włocławek Zazamcze”

ok. 11km – DP2713 „Włocławek Grodzkie”

ok. 15 km – DK67 „Bogucin”

ok. 28km – DW 558 „Płonczynek”

ok. 39 km – DW 559 „Turza Wielka”

Krótki opis:

Przebieg wariantu na pierwszych 5 kilometrach, jest zbliżony z Wariantami W1 i W3.  Następnie planowana droga S10 krzyżuje się z Drogą Krajową 91 poprzez węzeł drogowy. Planowany most nad Wisłą dzięki węzłom po obu stronach zapewni usprawnienie przeprawy przez Wisłę mieszkańcom Włocławka. Następnie droga przebiega między miejscowościami Osiek i Bogucin do węzła z Drogą Krajową 67. Za węzłem droga będzie prowadzona w okolicach miejscowości Chełmica Mała a następnie między Krojczynem a Zadusznikami. Następny węzeł drogowy z Drogą Wojewódzką 558 zlokalizowany będzie w okolicy Płonczynka. Następnie droga przebiega na północ od jeziora Chalińskiego w okolicy miejscowości Łagiewniki po czym łączy się z istniejącą siecią drogową węzłem z Droga Wojewódzką 559.

WARIANT W3  (czerwony)

Początek: węzeł Włocławek Północ na autostradzie A1

Koniec: w rejonie miejscowości Turza Wielka, za granicą województw kujawsko-pomorskiego i mazowieckiego, gdzie planuje się budowę węzła z drogą wojewódzką nr 559

Długość wariantu: 39,89 km

Przebiega przez gminy: Brześć Kujawski, Lubanie, Włocławek, Fabianki, Wielgie, Dobrzyń nad Wisłą, Tłuchowo

Planowane węzły na przecięciu z drogami:

Początek trasy – A1 Węzeł „Włocławek Północ”

ok. 8km – DK91 „Włocławek Zazamcze”

ok. 11km – DP2713 „Włocławek Grodzkie”

ok. 16 km – DK67 „Bogucin”

ok. 30km – DW 558 „Płonczynek”

ok. 43 km – DW 559 „Turza Wielka”

Krótki opis:

Przebieg wariantu na pierwszych 5 kilometrach, jest zbliżony z Wariantami W1 i W2.  Następnie planowana droga S10 zbliża się do Włocławka i krzyżuje się z Drogą Krajową 91 poprzez węzeł drogowy. Planowany most nad Wisłą dzięki węzłom po obu stronach zapewni usprawnienie przeprawy przez Wisłę mieszkańcom Włocławka. Następnie droga przebiega między miejscowościami Osiek i Bogucin do węzła z Drogą Krajową 67. Za węzłem droga będzie prowadzona w okolicach miejscowości Skórzno a następnie odbiję na północ w kierunku Zaduszników oraz Oleszna. Następny węzeł drogowy z Drogą Wojewódzką 558 zlokalizowany będzie w okolicy Płonczynka. Następnie droga przebiega na południe jeziora Chalińskiego w okolicy miejscowości Mokowo oraz Chalin po czym łączy się z istniejącą siecią drogową węzłem z Droga Wojewódzką 559.

Scroll to Top